Jestem psychologiem oraz pedagogiem.
Ukończyłam psychologię na Uniwersytecie SWPS w Warszawie ze specjalnością kliniczną oraz pedagogikę na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiadam licencjat z zakresu socjoterapii i promocji zdrowia. Na bieżąco doskonalę swoje umiejętności i poszerzam wiedzę poprzez udział w konferencjach oraz szkoleniach. Jestem certyfikowanym Praktykiem metody Kid Skills: „Dam Radę” oraz „Jestem z Ciebie Dumny”. Aktualnie kształcę się w Szkole Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas wieloletniej pracy w szkole ponadgimnazjalnej, dzięki czemu znam dobrze środowisko, problemy młodzieży oraz system współczesnej rodziny.
Swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe poszerzam pracując terapeutycznie i diagnostycznie Poradni Zdrowia Psychicznego Dzieci i Młodzieży w Kaliszu oraz w Powiatowej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Opatówku.
Należę również do Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Kaliszu, gdzie zajmuję się oceną psychologiczną dzieci oraz dorosłych z zaburzeniami i chorobami psychicznymi.
Na pierwszej konsultacji przeprowadzam wywiad z rodzicami na temat rozwoju i sytuacji dziecka oraz funkcjonowania dziecka w domu oraz wśród rówieśników. Po konsultacji na kolejną wizytę zapraszam również dziecko, a następnie omawiam spostrzeżenia i informuje rodziców o ewentualnej potrzebie zastosowania terapii psychologicznej, dostosowanej do wieku dziecka i specyfiki problemu.
W mojej pracy zachęcam do rozmowy i skupienia się na redukcji trudności występujących w psychicznym radzeniu sobie z aktualnymi problemami życiowymi oraz na adaptacji do określonej sytuacji. Metody pracy dostosowuję do indywidualnych potrzeb i możliwości. Przyjmuję małe dzieci od 3 r. ż., dzieci przedszkolne, młodzież szkolną i młodych dorosłych.
Pracuję w kontakcie indywidualnym z dziećmi i młodzieżą w takich obszarach jak:
- Zaburzenia rozwoju emocjonalnego i społecznego (wycofanie, nieśmiałość, wewnętrzny niepokój, chwiejność emocjonalna, zaniżone poczucie własnej wartości oraz wzmacnianie samooceny),
- Doświadczanie kryzysów oraz zaburzenia adaptacyjne,
- Trudności związane z sytuacją rodzinną ( rozwód rodziców, choroba, pierwsze (czasami trudne) przeżycia miłości i zawodu,
- Obniżony nastrój,
- Trudności w nauce (lęki szkolne, strach przed oceną),
- Trudności w relacjach rówieśniczych,
- Inne problemy okresu dojrzewania.