Jestem pedagogiem, logopedą, nauczycielem emisji głosu, neurologopedą. Wszystkie powyższe kierunki ukończyłam na Uniwersytecie Łódzkim,
Providerem – Terapeutą Bilateralnej Integracji, terapeutą Integracji odruchów ustno-twarzowych MNRI, terapeutą Integracji odruchów dynamicznych i
posturalnych MNRI (poziom I), terapeutą ręki. W czasie swojej drogi zawodowej byłam wykładowcą na Uniwersytecie Łódzkim (podyplomowe studia Logopedia z emisją głosu), na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu Oddział w Kaliszu (kierunki pedagogiczne). Przez kilka lat podróżowałam po całej Polsce z serią wykładów o komunikacji
organizowanych przez WSiP w Warszawie. Moją pasją i obszarem ciągłych poszukiwań jest neurologopedia. Jako terapeuta podążam za wciąż wzrastającymi potrzebami małych pacjentów, często wynikającymi z obciążeń cywilizacyjnych. Mowa jest wynikiem harmonijnego rozwoju ruchowego, emocjonalnego i społecznego. Odnalezienie tej harmonii
przez niedojrzały układ nerwowy dziecka nie jest łatwe, dlatego tak często trafiają do gabinetu dzieci z opóźnieniem, zaburzeniami czy zakłóceniami w rozwoju mowy. Jestem zwolenniczką holistycznego, zgodnego z naturą małego dziecka, podejścia w terapii logopedycznej. W swojej pracy wykorzystuję różne metody dostosowując je indywidualnie do każdego pacjenta.
Zajmuję się dziećmi:
- – w wieku niemowlęcym z trudnościami z karmieniem;
- – w wieku 1–3 lat z opóźnionym rozwojem mowy;
- – w wieku przedszkolnym i szkolnym z zaburzeniami artykulacyjnymi;
- – z objawami neurologicznymi;
- – z chorobami genetycznymi;
- – z trudnościami szkolnymi;
Ukończyłam szkolenia :
- Bilateralna Integracja – Program Indywidualny ,Nr Certyfikatu PL 00806/2021
- Integracja Odruchów Ustno-Twarzowych, poziom I i II – Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów dr S.Masgutovej MNRI
- Integracja Odruchów Dynamicznych i Posturalnych, poziom I – Neurosensomotoryczna Integracja Odruchów dr S. Masgutovej MNRI
- ETT – NHO Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii podejście Esther de Ru
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia, diagnoza – terapia -masaż,
- Diagnoza i terapia autyzmu,
- COVID 19 – Rehabilitacja Logopedyczna,
- Kompleksowa Terapia Powięzi,
- Zaburzenia eksteroceptywne – w pływ na organizm, diagnostyka, leczenie,
- Masaż logopedyczny dziecka od podstaw,
- Masaż sensoryczny dziecka z problemami SI,
- Anatomia palpacyjna kompleksu ustno – twarzowego w ujęciu logopedycznym,
- Taśmy anatomiczne w praktyce logopedycznej – wprowadzenie,
- Masaż wisceralny, techniki manualne i ćwiczenia regulujące prace miednicy i klatki piersiowej,
- Diaphragm Concept,
- Dziecko nadwrażliwe na dotyk w sferze oralnej na terapii logopedycznej,
- Elementy terapii manualnej a trudności funkcjonalne dziecka,
- Wycisz mnie. Autoregulacja dziecka, jak ją osiągnąć dobierając odpowiednie procedury stymulujące układ dotykowy,
- Neurofizjologiczne usprawnianie dzieci – aspekt logopedyczny,
- Diagnoza i terapia dysfagii,
- Neuroprzekaźniki – biochemiczny obraz dziecka (fizjonomiczny i psychiczny) oraz ich wpływ na układy sensoryczne,
- Diagnostyka i Terapia Układu Taktylnego u Dzieci Autystycznych,
- Diagnoza i terapia dyzartrii,
- Awersje pokarmowe u dzieci na przykładzie choroby refleksowej,
- Ankyloglosja u noworodków i niemowląt,
- Elementy terapii manualnej a trudności funkcjonalne dziecka,
- Diagnostyka układu dotykowego,
- Nadwrażliwość słuchowa,
- Zaburzenia czucia głębokiego, obraz dziecka oraz terapia z wykorzystaniem wybranych technik manualnych,
- Różnicowanie zaburzeń układu dotykowego, układ dotykowy analizowany pod kątem neurologicznym i psychologicznym, obraz dziecka z zaburzeniami taktylnymi,
- Joga w logopedii
- Od jedzenia do mówienia – rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy,
- Doskonalenie czynności zmysłów dziecka z wykorzystaniem bazy odruchów posturalnych,
- Diagnoza dymensjonalna zaburzeń rozwoju,
- Dysfagia w neonatologii i pediatrii,
- Staw skroniowo – żuchwowy okiem logopedy,
- Połykanie i pozycja spoczynkowa języka,
- Ćwiczenia percepcji wzrokowej. Wiek poniemowlęcy, przedszkolny i szkolny,
- Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji (pochodzenia korowego), alalia. DDiagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo,
- Trening interpersonalny,