Fizjoterapia jest dla mnie nie tylko zawodem – to moja pasja, a praca z Małym Pacjentem to najbardziej wyjątkowy obszar działań. Cieszy mnie każdy uśmiech Małego Pacjenta, każda nowa umiejętność, która początkowo była pozornie niemożliwa. Jestem magistrem fizjoterapii, ukończyłam studia magisterskie na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, a także studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki i kwalifikacje pedagogiczne w Kaliszu.
Stale doskonalę swój warsztat uczestnicząc w wielu konferencjach, szkoleniach czy kursach, a przede wszystkim codziennej pracy z pacjentem. Od 11 lat pracuję z dziećmi z różnymi dysfunkcjami, analizuję ich rozwój i zachowania podczas stosowanej rehabilitacji. Podczas pracy dbam o dziecko oraz współpracuję z jego rodziną, ponieważ ma to ogromne znaczenie dla kompleksowej terapii. Jestem współautorem artykułów dotyczących rehabilitacji i nauczania dziecka przewlekłe chorego w kwartalnikach „Mukowiscydoza”, a także publikacji naukowych.
Ważniejsze ukończone kursy, szkolenia, konferencje:
– międzynarodowa licencja Kinderzentrum w Monachium „Zastosowanie kinezjologii rozwojowej u niemowląt, dzieci i młodzieży i dorosłych metodą profesora Vojty”,
– ”Zastosowanie metody Vojty w terapii przedwcześnie urodzonych dzieci na oddziale intensywnej terapii noworodka”,
– ”Neurorozwojowa diagnostyka i terapia niemowląt, oraz dzieci starszych”
– ”Taping rehabilitacyjny w rehabilitacji i sporcie – kinesiology taping, sport tape, power tape, fizjofix, fizjokob, fizjostrech”,
– ”Masaż klasyczny”,
– ”Diagnoza i terapia ręki – I i II stopień w ujęciu globalnym”,
– „Terapia neurotaktylna część I i II ” Międzynarodowy Instytut Svetlany Masgutovej,
– ”Rehabilitacja oddechowa dzieci chorych na mukowiscydozę -szkolenia dla pracowników domowej rehabilitacji chorych na mukowiscydozę”,
– ”Jak pracując z ciałem niepełnosprawnego dziecka można wpływać na jego rozwój”,
– ”Krok po kroku z autyzmem i innymi zaburzeniami neurorozwojowymi”,
– ”Wychowanie w bliskości. Uczeń autystyczny w systemie edukacji”,
– ”Wielowymiarowa i wczesna diagnoza oraz terapia małego dziecka jako szansa na przeciwdziałanie niepełnosprawności, czy wadom postawy”,
– ”Usłyszeć możliwości. Zastosowanie muzyki i jej elementów w pracy z osobami z niepełnosprawnościami”,
– ”Muzyka inspiracją aktywności dziecka”,
– ”Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka”,
– „Badanie i dokumentacja medyczna w fizjoterapii.